بهترین افزونه وردپرس ایمیل مارکتینگ معرفی چهار افزونه برتر

افزودن به لیست علاقه‌مندی ها
بهترین افزونه وردپرس ایمیل مارکتینگ معرفی چهار افزونه برتر

در مارکتینگ یکی از قدیمی‌ترین ابزارها و البته یکی از بهترین‌ها حتی در حال حاضر ایمیل مارکتینگ است. اگر با یک ابزار ابزارهای آنلاین ایمیل مارکتینگ کار کرده باشید به خوبی در می یابید که باید آن را عوض کنید. این موضوع دو وجه مهم دارد. در این مقاله اول اندکی درباره تفاوت و البته مزایای استفاده از افزونه وردپرس ایمیل مارکتینگ صحبت می‌کنم و بعد چهار افزونه خوب را به شما معرفی می‌کنم.

چرا بهتر است از یک افزونه وردپرس ایمیل مارکتینگ استفاده کنیم

همه ما می‌دانیم که وقتی ایمیلی را برای کسی ارسال می‌کنیم. بزرگترین مشکل می‌تواند روانه شدن ایمیل ما به قسمت هرزنامه‌های اسپم باشد. در این حالت احتمال دارد تمام زحمات شما به باد فنا رود. این موضوع به دو علت پیش می‌آید. یکی آن که از سرور ارسال ایمیل معتبری استفاده نکرده‌اید و دیگر ساختار ایمیلی که برای مخاطبان ارسال کرده‌اید ایراد اساسی دارد. هر دو این موضوعات را باید در یک مقاله جداگانه بررسی کنیم.

این که چرا این مشکل پیش می‌آید یک بحث است و این که به درستی چگونه حل می‌شود بحثی دیگر. یکی از اصلی‌ترین دلایلی که سرویس‌های ایمیل مارکتینگ از قالب‌های متنوعی استفاده می‌کنند هم این است که این قالب‌ها را دریافت کننده‌هایی مانند جی‌میل می‌شناسند و آنها را کمتر اسپم می‌کنند زیرا این قالب‌ها ویژگی‌های استاندارد ایمیل‌های مفید را دارند. دلیل دیگر هم شناسایی این سرور‌ها توسط گوگل یا هر دریافت کننده است. پس سرویس‌های مخصوص ارسال ایمیل اصلی‌ترین و شاید تنها انتخاب ما برای ارسال ایمیل هستند.

اما چرا باید از این سرویس‌ها روی وردپرس خود استفاده کنیم و برای آن یک افزونه وردپرس ایمیل مارکتینگ را به تعداد بیشمار افزونه‌های خود بیفزاییم. جواب ساده است به خاطر این که ساده است. به خاطر این که فرآیند ارسال ایمیل برای ما راحت‌تر می‌شود. شما با استفاده از کتابخانه اصلی وردپرس عکس‌های خود را در سایزی که روی سایت خود قرار داده‌اید به ایمیل اضافه می‌کنید. همین طور تمام داشبورد‌های ارائه آمار پیش روی شما است. از این رو به راحتی می‌توانید تمام آمار را بی‌آنکه به محیط دیگری وارد شوید ببینید. این را به یاد داشته باشید که یک مارکتر هرچه آمار دریافتی‌اش را در داشبورد‌های محدودتری ببیند به طور حتم کارش راحت تر است.

دیگر ویژگی‌ استفاده از افزونه وردپرس ایمیل مارکتینگ این است که چون تمام فرم‌های دریافت ایمیل شما در یک کتابخانه و یک محل قرار دارند دریافت ایمیل و وارد کردن آنها به لیست اصلی ارسال ایمیل‌ها بسیار ساده‌تر است از زمانی که بخواهید با یک api ارتباط میان سرویس جداگانه ایمیل را با وردپرس برقرار کنید.

این اصل وقتی اهمیت دوچندان می‌یابد. که بدانیم بهترین راه برای جمع آوری ایمیل برای ایمیل مارکتینگ جمع آوری یکی به یک این ایمیل‌ها در سایت خود شماست. همین جمع آوری همراه با کسب اجازه از مشتریان است که کار کرد ایمیل مارکتینگ را بیشتر و بهتر از دیگر سرویس‌هایی مانند ارسال پیامک کرده است .

بهترین افزونه‌‌های وردپرس ایمیل مارکتینگ

این مقاله را با معرفی چند افزونه وردپرس ایمیل مارکتینگ خوب ادامه می‌دهیم معیار ما برای انتخاب این سرویس‌ها تعداد نصب، رضایت اعلام شده در وردپرس و در عین حال پشتیبانی آنها از زبان فارسی بوده است.

میل چیمپ Mailchimp

این سرویس ایمیل یکی از بیشترین تعداد نصب‌ها را داشته است. یعنی حدود یک میلیون نصب دارد و این عددی بسیار بیشتر از دیگر سروس‌های ارسال ایمیل در وردپرس است.

افزونه وردپرس ایمیل مارکتینگ

افزونه وردپرس میل چیمپ برای ایمیل مارکتینگ

میل چیمپ در کسب ستاره‌های رضایت کاربری نیز بسیار زبردست بوده و از مجموع ۱۲۱۱ رأی تا ژانویه ۲۰۲۰ در پنل پلاگین‌های وردپرس  تنها ۲۹ نفر به آن یک ستاره نارضایتی داده‌اند و البته ۱۱۲۷ رأی ۵ ستاره دارد.

این حجم رأی عالی برای یک افزونه وردپرس می‌تواند بسیار مناسب باشد. البته میل چیمپ در نسخه آنلاین و مستقل خود چند ایراد مهم دارد و آن هم قبول نکردن لیست ایمیل‌های قبلی شما است. این مشکلی است که کار را برای ما سخت می‌کند. اگر می‌خواهید از از صفر کار ایمیل مارکتینگ را راه بیندازید حتما به سراغ میل چیمپ بروید.

میل پوئت MailPoet

میل پوئت یک افزونه بسیار خوب ایمیل مارکتینگ است این افزونه مانند میل چیمپ یک سرویس جداگانه آنلاین ندارد و حتی شما می‌توانید از سرور‌های ایمیل انتخابی خود برای ارسال ایمیل استفاده کنید. همین طور به راحتی تمام لیست‌های قبلی شما را می‌پذیرد. دیگر امکان آن ساپورت کامل زبان فارسی است که در لیست پلاگین وردپرس هم به آن اشاره کرده است.

افزونه وردپرس ایمیل مارکتینگ

افزونه وردپرس میل پوئت  برای ایمیل مارکتینگ

آن چیز که میل‌پوپئت را لایق جایگاه دوم ما کرده است، همین حمایت‌های بی‌تحریم او از زبان فارسی و ایران است. شما به راحتی تمام فرم‌های ثبت نام خود را می‌توانید به این بخش پلاگین معرفی کنید و به ارسال ایمیل‌های زمان بندی شده خود بپردازید.

نیوزلتر Newsletter

نیوزلتر از میل‌پوئت طرفدار بیشتری دارد. این هم به خاطر مقدار زیادتر امکانات طراحی ایمیل آن است. اما این موضوع در نسخه پولی آن در اختیار شما قرار می‌گیرد. همین طور داشبورد اطلاعات آن نیز به شدت خوب کار می‌کند. البته من خود به شخصه ترجیح می‌دهم از لینک‌های utm‌ استفاده کنم که بتوانم آنها را در گوگل آنالیتیکس پیگیری کنم. اما به هر حال نیوز لتر ۳۰۰،۰۰۰ نصب فعال دارد با ۴.۵ ستاره محبوبیت از کاربران که حاصل از ۸۶۱ رأی است.

افزونه وردپرس ایمیل مارکتینگ

افزونه وردپرس ایمیل مارکتینگ

گوددی Godaddy

گوددی در ایران نامی ناشناخته است. نشاناسی این پلاگین ایمیل مارکتینگ هم به خاطر آن است که شرکت بسیار بزرگ گوددی به ایران و ایرانی سرویس نمی‌دهد. این شرکت کار فروش دامنه و هاستینگ را در وسیع‌ترین سطح ممکنش برای همه جای دنیا به جر ایران انجام می‌دهد. پلاگین وردپرس ایمیل مارکتینگ گوددی را از آن رو معرفی کردم که اگر در خارج از ایران هستید حتما از آن استفاده کنید زیرا گوددی یکی از بهترین سورور‌های ممکن را برای ارسال ایمیل دارد. ارسال ایمیل با استفاده گوددی می‌تواند احتمال اسپم شدن آن را به حداقل برساند.

افزونه وردپرس ایمیل مارکتینگ

افزونه وردپرس ایمیل مارکتینگ

Rate this post
۰ ۰ votes
امتیازدهی به مقاله
Rate this post
تاریخ انتشار: 14 بهمن, 1398
آخرین ویرایش: ۲ بهمن, ۱۳۹۸
منبع: diacobin
      اشتراک گذاری

    تحصیلاتم در ادبیات فارسی بوده است و علاقه‌ام نیز. از این رو نوشتن را برای خود هم روشی برای امرارمعاش انتخاب کرده‌ام و هم راهی برای آرام شدن و لذت بردن. در دیاکوبین وظیفه نوشتن آکادمی تولید محتوا و همین طور مقالات مربوط به دیجیتال مارکتینگ و طراحی تجربه کاربری را برعهده دارم. پدیده‌هایی که هر روز برای آن مطالعه می‌کنم و شوقم به آنها بیشتر می‌شود.

    طراحی سایت

    اگر می‌خواهید اولین قدم برای ورود به دنیای دیجیتال را محکم بردارید؛ فرآیند طراحی وب‌سایت خود را به دیاکوبین بسپارید. خدمات طراحی وب‌سایت در دیاکوبین به تولید یک وب‌سایت ساده ختم نمی‌شود. ما آماده‌ایم تا جزئی‌ترین خواسته‌های شما را در طراحی یک ‌وب‌سایت کارا و زیبا برآورده کنیم. اگر می‌خواهید وب‌سایت شما طرحی متفاوت از رقبا داشته باشد؛ اگر می‌خواهید تجربه کاربری خوبی را برای مخاطبان خود فراهم کنید؛ و اگر به دنبال طرحی خاص با امکانات ویژه هستید؛ ما در دیاکوبین بهترین پینشهادها را به شما ارائه می‌کنیم. وب‌سایت‌های طراحی شده در دیاکوبین، دارای استانداردهای روز کدنویسی، سرعت بارگزاری بالا، دسترس‌پذیری و تجربه کاربری مناسب و رابط کاربری زیبا هستند.

    طراحی سایت
    نظرات کاربران (0)
    اشتراک
    اطلاع از
    guest
    0 نظرات
    Inline Feedbacks
    View all comments
    0
    Would love your thoughts, please comment.x