همه چیز درباره لینکدین از مبتدی تا حرفه‌ای تنها در ۹ گام ساده!

افزودن به لیست علاقه‌مندی ها
همه چیز درباره لینکدین از مبتدی تا حرفه‌ای تنها در ۹ گام ساده!

تبلیغات شبکه‌ای مهم تر از هر زمان دیگری شده است. تنها ۱۵% از مشاغل موجود تا به حال از تبلیغات استفاده کرده اند. این بدان معناست که ۸۵% مشاغل دیگر را صرفا می‌توان از طریق شبکه‌های اجتماعی پیدا کرد و لینکدین برای هرگونه تبلیغات شبکه‌ای کاملا ضروری است. در این مقاله ما راهنمایی برای استفاده از لینکدین از مبتدی تا حرفه‌ای برای شما می‌نویسم. این مقاله برگرفته از صفحه لینکدین کلیفورد وسل Clifford Wessel ترجمه شده است تمام مواردی که به صورت شخصی در این مقاله ذکر شده از زبان کلیفورد بیان می‌شود و ما تغییری در آن نداده‌ایم

اما ابتدا آمارهایی قانع کننده از لینکدین را بخوانید:

  • لینکدین بیش از ۵۰۰ میلیون عضو در ۲۰۰ ایالات متحده دارد
  • ۹۴% از مدیران با استفاده از لینکدین، کاندیداهای خود را می‌سنجند
  • ۹۳% از مدیرانی که کارمندان خود را استخدام می‌کنند، پیش از مصاحبه به شبکه‌های اجتماعی کاندیداهای خود نگاهی می‌اندازند.
  • مشاغل موجود در لینکدین= بیش از ۶.۵ میلیون در سراسر جهان، در کانادا، بیش از ۹۰ هزار و در آمریکا بیش از ۳.۳ میلیون.

شما می‌توانید با دنبال کردن این راهنمای گام به گام، پروفایل تخصصی و قانع کننده‌ای برای خود در لینکدین بسازید. مهم نیست چقدر با این شبکه اجتماعی آشنا هستید راهنمای برای لینکدین از مبتدی تا حرفه‌ای است :

گام ۱: یک تصویر حرفه‌ای آپلود کنید.

گام ۲: حوزه تخصصی و موقعیت مکانی خود را وارد کنید.

گام ۳: URL لینکدین خود را شخصی سازی کنید.

گام ۴: یک خلاصه بنویسید.

گام ۵: تجربه خود را توصیف کنید.

گام ۶: ۵ مهارت یا بیشتر وارد کنید

گام ۷: تحصیلات خود را وارد کنید

گام ۸: با بیش از ۵۰ نفر کانکت شوید

گام ۹: گزینه  “Let recruiters know you’re open” (بگذار استخدام کنندگان بدانند من به دنبال کار هستم) را روشن کنید.

در ادامه من هر گام را با جزئیات توضیح  می‌دهم، به استراتژی و منطق آن اشاره می‌کنم و همچنین به برخی از متداول‌ترین سوالاتی که در ورکشاپ‌های حضوری به آن برخورد می کنم پاسخ خواهم داد.

گام ۱: یک تصویر حرفه ای آپلود کنید

داشتن تصویر، دیده شدن پروفایل شما را ۱۴ برابر افزایش می‌دهد. وقتی کسی پروفایل شما را می‌بیند، اولین چیزی که نگاه می‌کند، تصویر شماست. جمله معروفی هست که می‌گوید: یک تصویر خوب، ۱۰۰۰ کلمه ارزش دارد. برای این بخش، در صورتی که تجهیزات نورپردازی پیشرفته ندارید، اصلا به فکر خودکفایی نباشید. اغلب افراد فکر می‌کنند مشکل فقط با داشتن یک دوربین خوب حل می‌شود، در صورتی که احتمالا تلفن همراه شما می‌تواند یک تصویر با کیفیت ۴K بگیرد، بنابراین مشکل چنین چیزی نیست. آنچه یک تصویر خوب را از تصویر متوسط و ضعیف تفکیک می‌کند، نورپردازی حرفه‌ای است. همچنین، حتما مخاطب و برندی که می‌خواهید متقاعد کنید را به خاطر داشته باشید. به دلیل گوناگونی مشتریانی که با آنها کار می‌کنم، “در دسترس بودن” را برای من، اولویت می‌پندارند. به همین دلیل با عکاسی که استخدام کرده بودم، به استودیو رفتم. من از عناصر بسیاری برای نشان دادن شایستگی و قابل اعتماد بودن خود، در بقیه قسمت های پروفایلم استفاده کردم. هرچند، اگر برای مثال سرمایه گذار بانک بودم، از تصویری استفاده می‌کردم که در استودیو گرفته شده و کت و شلوار ۳ تکه با کراوات می‌پوشیدم.

لینکدین از مبتدی تا حرفه‌ای

لینکدین از مبتدی تا حرفه‌ای

گام دو: حوزه تخصصی و موقعیت مکانی خود را وارد کنید

مشخص کردن موقعیت مکانی و حوزه تخصصی به این دلیل اهمیت دارد که این دو مورد، دوتا از مهم ترین فیلترهایی است که استخدام کنندگان استفاده می کنند. اینجا را کلیک کنید تا پنجره “Edit Intro” برای شما باز شود.

لینکدین از مبتدی تا حرفه‌ای

لینکدین از مبتدی تا حرفه‌ای

حالا حوزه تخصصی و موقعیت مکانی خود را وارد کنید. مانند مثال زیر.

لینکدین از مبتدی تا حرفه‌ای

لینکدین از مبتدی تا حرفه‌ای

موقعیت مکانی یک از ۵ بخشی است که لینکدین در زمان جستجوی عبارت کلیدی جزو اولویت‌های خود قرار می دهد. این ۵ بخش به این صورت هستند: نام، تیتر، موقعیت مکانی، خلاصه و تجربه.

گام سه: URL لینکدین خود را شخصی سازی نمایید

اگر حساب کاربری لینکدین دارید، در این صورت آدرس اینترنتی منحصر به فردی نیز دارید که به آن URL گفته می‌شود. این آدرس همان چیزی است که مرورگر برای پیدا کردن شما در اینترنت در میان ۵۰۰ میلیون عضو لینکدین دیگر استفاده می کند. آدرس شما منحصر به خود شماست و اگر شما آن را شخصی سازی نکنید، احتمالا شامل نام، نام خانوادگی و پس از آن برخی اعداد، حروف و دش ها است. چیزی شبیه به این:

…/clifford-wessel-G12-34HI567

اگر به URL من نگاه کنید، متوجه خواهید شد که این اعداد، حروف و دش ها وجود ندارند. https://ca.linkedin.com/in/cliffordwessel. من به مشتریان خود آموزش می‌دهم چگونه URL خود را بهینه کرده و سپس آن را در رزومه، کارت‌های تبلیغاتی، امضای ایمیل و غیره خود نشان دهند. برای این کار، روی “Edit your public profie” کلیک کنید.

در گوشه بالا سمت راست، می‌توانید URL خود را درست مانند تصویر زیر ویرایش کنید. اگر نام و نام‌خانوادگی شما توسط فرد دیگری در لینکدین استفاده نشده باشد، می‌توانید از آن استفاده کنید.

لینکدین از مبتدی تا حرفه‌ای

لینکدین از مبتدی تا حرفه‌ای

به خاطر داشته باشید که این یک سایت حرفه‌ای است بنابراین از شخصی سازی‌هایی که در فیسبوک انجام می‌دادید و URL خود را به این شکل …/cliffordwessel4444 در می‌آوردید دوری کرده و سعی کنید نام خود را با نام میانه ای مانند …/cliffordmwessel اصلاح کرده و یا چیزی درباره تحصیلات خود به آن اضافه کنید

cliffordwesselmsc or a professional designation …/cliffordwesselpeng (اگر مهندس حرفه ای هستید) یا  چیزی از کشور خود بنویسید مثلا

…/cliffordwesselca اگر در کانادا هستید یا …/cliffordwesselusa اگر در آمریکا هستید و غیره.

لینکدین از مبتدی تا حرفه‌ای

لینکدین از مبتدی تا حرفه‌ای

گام ۴: یک خلاصه بنویسید

بلافاصله زیر تصویر، نام، موقعیت مکانی، کمپانی و مدرسه، فرصت این را دارید که خلاصه‌ای درباره خودتان بنویسید. این یک فرصت عالی برای صحبت درباره برند و همچنین استفاده از چند عبارت کلیدی برای بهتر پیدا شدن است. به عنوان نقطه شروع، به مشتریان خود پیشنهاد می‌کنم توضیحاتی که در رزومه خود درباره خودشان نوشته‌اند را کپی کنند.

برای مثال، توضیحاتی که من در رزومه ام درباره خودم نوشته ام به این صورت است:

“یک راهنمای انتگرال با بیش از ۱۵ سال تجربه از پشتیبانی از متخصصین، مدیران، مجریان و افراد حرفه ای در صنعت نفت و گاز، انرژی تجدید پذیر، دارو، آموزش، سلامت، سلامت روانی، تولید، نقل و انتقال، لجستیک و ساخت و ساز. متخصص توسعه راه حل های انتگرال برای پاسخ به سوالاتی مانند “پس از این چه می شود؟” یا ” پس از رشد شرکت خود چه کنم؟”. فردی که به هدفمند بودن، خلاق بودن، بامزه بودن و موثر بودن شناخته می‌شود. با افتخار خدمت رسانی به مردم در ۶ قاره.”

سپس آن را از حالت سوم شخص (که حالت استاندارد رزومه نویسی است) به حالت اول شخص در آوردم. که این چنین شد:

“من یک راهنمای انتگرال با بیش از ۱۵ سال تجربه در پشتیبانی از متخصصین، مدیران، مجریان و افراد حرفه ای در صنعت نفت و گاز، IT، انرژی تجدید پذیر هستم….”

راهنمای انتگرال به مربیان کسب و کاری می‌گویند که بر اساس نظریه انتگرال به راهنمایی بر اساس اتفاقات محتمل آینده می‌پردازند.

صنعت‌هایی که خیلی رسمی هستند، از این فرمت استثناند. در چنین شرایطی من این نوشته را به همان حالت سوم شخص رها می‌کنم. برای بررسی مجدد، با استفاده از عنوان تخصصی خود، جستجویی انجام دهید. در مورد خودم، من از “راهنمای مشاغل” برای جستجو استفاده کرده و بعد ۲۰تا۴۰ خلاصه‌ای که دیگر راهنمایان مشاغل نوشته‌اند را بررسی می‌کنم تا ببینم چه استایلی متداول تر است. به طور کلی، لینکدین محیط شبکه‌ای است که افراد همسان و مشابه بسیاری در آن وجود دارند، بنابراین اگر در حوزه تخصصی خاصی فعالیت می‌کنید و یا فرهنگ خاصی دارید (به خصوص کشوری که در آن به کسب و کار مشغولید)، به شما پیشنهاد می‌کنم این مطلب را به حالت اول شخص بنویسید.

شما می‌توانید تا ۲۰۰۰ کاراکتر را استفاده کنید شامل فاصله‌ها بنابراین استفاده خلاقانه‌تر از این فضا فقط به تصور شما بستگی دارد. من انتخاب کرده‌ام که منطق خود را برای انجام کسب و کار خود تشریح کنم. تا به اینجا، بازخوردهای مثبتی از جانب افراد بسیاری دریافت کرده‌ام، در حالی که برخی می‌گویند مطلبی که نوشته‌ام کمی طولانی است

لینکدین از مبتدی تا حرفه‌ای

لینکدین از مبتدی تا حرفه‌ای

گام ۵: تجربه خود را توصیف کنید

به طور کلی اگر بخواهم به شما آموزش دهم، باید بگویم در بخش تجربیات باید خلاصه سطح بالایی از وظایف فعلی و گذشته خود بنویسید. این برای من کاملا منطقی بود تا زمانی که با مقوله ای به نام “چگالی عبارت کلیدی” مواجه شدم که تعداد دفعات تکرار عبارت‌های کلیدی در پروفایل شما  است. برای مثال، اگر کلمه “حسابدار” ۳ بار در پروفایل شما تکرار شود و ۳۷ بار در پروفایل من تکرار شود، در این حالت من در جستجوی “حسابدار” نمره بسیار بالاتری دریافت خواهم کرد. در کارگاه های حضوری، اغلب مشتریان من این موضوع را به اندازه من دوست ندارند. این کار به نظر پیش پا افتاده و حیله گرانه می رسد. به عنوان کسی که به دنبال کار است، ما دوست داریم با توانمندی‌ها و مهارت های خود افراد ما را پیدا کنند، نه با چیزی پیش پا افتاده مانند تعداد دفعات تکرار عبارت های کلیدی. اما واقعیت این است که وقتی افراد به دنبال کار، برای گرفتن یک شغل درخواست می دهند، باید ۳ چالش را در اغلب موارد پشت سر بگذارند.

اولین چالش، کامپیوتر است! کامپیوترها آنقدر هوشمند نیستند که میان تفاوت های ظریف جملات تفاوت قائل شوند، بنابراین در عوض به دنبال عبارت های کلیدی بوده و آنها را می‌شمارند. برخی از مشتریان از من می‌پرسند عبارت کلیدی چیست، بنابراین پیش از ادامه مسیر بگذارید دقیقا بگویم درباره چه چیزی صحبت می‌کنم.

لینکدین از مبتدی تا حرفه‌ای

لینکدین از مبتدی تا حرفه‌ای

عبارت کلیدی، هر کلمه ای است که مهارت یا تجربه مهمی که شما دارید را توصیف می کند. ساده‌ترین راه برای فهمیدن اینکه از چه عبارت های کلیدی باید استفاده کنید، این است که ابتدا به رزومه خود نگاه کرده و تمامی کلمات اصلی توصیف کننده خود را هایلایت کنید. سپس از لینکدین استفاده کرده و به عبارت های کلیدی که همکاران شما در پروفایل های خود، به خصوص در قسمت مهارت ها (گام ۷ را ببینید) استفاده کرده اند توجه کنید. سومین و آخرین گام، بررسی ۱۰-۵ تبلیغ شغلی که به آن علاقمند هستید و بررسی آنها برای پیدا کردن عبارت های کلیدی است. شما با استفاده از سه گام بالا، شما باید بتوانید به سادگی ۴۰-۲۰ عبارت کلیدی که باید روی آنها متمرکز باشید را پیدا کنید.

دومین چالش پیش روی شما، انتخاب شدن توسط متخصص HR یا یک استخدام کننده برای مصاحبه است. استخدام کنندگان می توانند صدها و گاهی اوقات هزاران کاندیدای احتمالی را غربال کرده و چند نفر برتر را پیدا کنند. بنابراین کلید موفقیت شما این است که نویسندگی خود را بهبود بخشیده و چیزی بنویسید که جذاب باشد و ارزش خواندن داشته باشد. آنها می‌خواهند تصویر کاملی از شما داشته باشند و بدانند توانایی انجام چه کارهایی را دارید.

برای راضی کردن استخدام کنندگان، باید ۳ بخش را پوشش دهید: موضوع اصلی، اقدامات و نتایج. به طور ایده آل، بخش تجربه شما باید با موضوع اصلی شروع شود. کمپانی شما چه کار می‌کند؟ چه اندازه‌ای دارد؟ تمرکز نقش شما روی کدام بخش است؟ با چه موانعی برخورد کردید؟ چه اهدافی را برای خود مشخص کرده اید؟ به لحاظ اقدامات، به طور دقیق ذکر کنید چه کار کرده اید. اگر به عنوان بخشی از تیم کار کرده اید، باید به طور خاص به نوع همکاری خود اشاره کنید. اغلب افراد تجربه خود را صرفا با اقدامات خود توصیف می کنند که منجر به متن خسته کننده ای می شود. آخرین بخشی که می توانید برای جالب تر کردن مطلب خود اضافه کنید، توصیف نتایجی است که به دست آورده اید. انجام این کار درباره برخی مشاغل می تواند کمی مشکل باشد. به این نکته توجه کنید که هر چه توصیف نتایج مسئولیت شما برایتان سخت تر باشد، افراد کمتر چنین کاری را انجام می دهند (توصیف نتایج) و اگر شما این کار را انجام دهید مزیت بسیار بزرگی نسبت به آنها خواهید داشت.

آخرین چالش، متقاعد کردن فرد استخدام کننده برای ملاقات شماست. به طور کلی، به مدیرانی که قصد استخدام نیرو دارند، تنها چند کاندیدای برتر معرفی می شود بنابراین بسیاری از آنها به دنبال حد تعادلی از مهارت های فنی و مهم را ترجیح می دهند. اگر شما تمامی این چالش ها را بگذرانید، از شما برای انجام مصاحبه دعوت خواهد شد.

گام ۶: ۵ مهارت یا بیشتر را وارد کنید

می توانید تا ۵۰ مهارت را در لینکدین خود وارد کنید و من شدیدا به شما توصیه می‌کنم تلاش کنید ۵۰-۴۰ مهارت را بنویسید. اگر بخواهم ساده توضیح دهم، هرچه مهارت‌های بیشتری را لیست کنید، بیشتر شانس دارید که برای مسئولیت های گوناگون، افراد شما را پیدا کنند. ساده ترین جا برای شروع، عبارت های کلیدی است. بسیاری از آنها باید مهارت های اصلی شما را توصیف کنند. در نظر گرفتن تمامی تعاریفی که شرکت‌ها برای مهارت های شما دارند بسیار ضروری است. برای مثال اگر یک شرکت به یکی از مهارت های شما می گوید “فروشندگی” و دیگری به آن می گوید “توسعه دهنده کسب و کار”، شما باید هر دو آنها را لیست کنید. شما هرگز نمی دانید کسی که مسئول استخدام شماست، دوست دارد چه عبارت هایی را جستجو کند، بنابراین تمامی احتمالات را در نظر بگیرید.

برای اضافه کردن، پاک کردن، تغییر دادن یا به طور کلی مدیریت بخش مهارت های خود، کافی است روی لینک “Add a new skill” در گوشه بالا سمت راست بخش مهارت ها کلیک کنید. پاک کردن مهارت با کلیک کردن روی علامت شبیه به ماژیک آبی رنگ در سمت راست “Add a new Skill” انجام می‌شود. می‌توانید یک مهارت را با کلیک روی علامت ضربدر سمت چپ آن، جایی که با فلش نارنجی رنگ نشان داده شده است، حذف کنید. همچنین می‌توانید ترتیب مهارت‌های خود را با کلیک روی ۴ خط افقی و بعد حرکت دادن مهارت به طرف بالا یا پایین  تغییر دهید.

لینکدین از مبتدی تا حرفه‌ای

لینکدین از مبتدی تا حرفه‌ای

افراد دیگر می توانند برای شما الهام بخش بوده و باعث شوند مهارت هایی که تا به حال ننوشته‌اید را اضافه کنید، بنابراین احتمالا به دفعات نیاز به حذف یا حداقل تغییر آنها خواهید داشت.

وقتی یک مهارت را اضافه می کنید، به شما پیشنهاد می کنم “در صورت امکان”، مهارت‌های موردنظر خود را از منوی بازشونده‌ای که وقتی چیزی را تایپ می‌کنید ظاهر می شود، انتخاب کنید. برای مثال در این تصویر، من “مهندس” را تایپ می کنم و بعد می توانید ببینید تعدادی عنوان شغلی با کلمه “مهندس” ظاهر می شوند. این صرفا به این معنی است که افراد دیگر قبلا برای توصیف مهارت های خود از این عناوین استفاده کرده اند و یا استخدام کنندگان، این کلمات را جستجو کرده اند. البته شما قطعا می توانید یک مهارت کاملا جدید را اضافه کنید. برای نشان دادن این موضوع، من یک مهارت کاملا جدید را به لینکدین اضافه کردم. این مهارت “متخصص جوک های پدرانه” نام دارد که به نوعی بانمک بودن من را نیز نشان می دهد.

لینکدین از مبتدی تا حرفه‌ای

لینکدین از مبتدی تا حرفه‌ای

گام ۷: تحصیلات خود را وارد کنید

این گام تقریبا مشخص است. چند نکته:

لینکدین از مبتدی تا حرفه‌ای

لینکدین از مبتدی تا حرفه‌ای

  1. وقتی شروع به نوشتن نام موسسه خود می کنید، به لیست باز شونده نگاه کرده و روی نام دانشگاه خود کلیک کنید تا لوگوی موسسه پشت نام آن پدیدار شود. لوگوها، ظاهر دیداری خوبی ایجاد می کنند. این نکته به طور مساوی برای بخش تجربیات نیز صادق است، با این فرض که کمپانی فعلی یا گذشته شما صفحه ای در لینکدین دارد.
  2. تخصص هایی که می توانید آنها را به عنوان عبارت کلیدی (تکرار) کنید، لیست نمایید.

گام ۸: بیش از ۵۰ ارتباط حرفه ای پیدا کنید

لینکدین “به طور رسمی” تعداد ارتباطات شما را تا به ۵۰۰ عدد نشان می دهد.

چند روش برای ساختن شبکه مخصوص به خود:

لینکدین از مبتدی تا حرفه‌ای

لینکدین از مبتدی تا حرفه‌ای

نزدیک بالای صفحه روی “My Network” کلیک کنید، جایی که در تصویر با نشانگر سبز نشان داده شده است. اگر حساب Gmail، Yahoo یا Hotmail دارید، می‌توانید با کلیک روی لینکی که با نشانگر نارنجی نشان داده شده است، به لینکدین اجازه دهید با آدرس ایمیل شما سینک شود. لینکدین به دنبال آدرس ایمیل افرادی در دایرکتوری شماست که در حال حاضر در لینکدین حضور دارند. به شما پیشنهاد می دهم تک تک آنها را بررسی کرده و تیک آنهایی را که نمی خواهید با آنها در ارتباط باشید، بردارید. حالت پیشفرض این بخش، انتخاب تمامی افراد است. همچنین، لینکدین به شما اطلاع می‌دهد که چه کسی در دایرکتوری شما هنوز در لینکدین حضور ندارد. تمامی افرادی که فکر می کنید بودن در لینکدین به نفعشان است را دعوت کنید. من و بسیاری از افراد دیگر هم همینطور به لینکدین آمدیم- پس چرا این مسیر را ادامه ندهیم؟ می توانید دعوت افرادی که می‌خواهند با شما کانکت باشند را قبول کنید (که با نشانگر آبی نشان داده شده است). وقتی  صحبت از ساخت شبکه می شود، دو رویکرد را می‌توان دنبال کرد، محافظه کار بودن و لیبرال بودن (و البته این موضوع هیچ ربطی به موضوعات سیاسی ندارد). رویکرد محافظه کارانه، محدود کردن شبکه به قابل اعتماد ترین و نزدیک ترین همکاران و دوستان است. به عنوان یک فرد درونگرا، این رویکرد می تواند ترجیح طبیعی من باشد. البته اگر بخش حرفه‌ای من که اهمیت داشتن شبکه‌ای بزرگ و پیدا کردن افراد درست را درک می‌کند در کار نبود. در مسائل مربوط به فروش، هرچه قیف فروش شما بزرگ‌تر باشد، نتایج بهتری خواهید داشت. در نتیجه، رویکرد من برای پذیرفتن دعوتنامه ها تقریبا لیبرال است. من تمامی دعوت‌نامه‌ها را قبول نمی کنم، هرچند، اگر امکان آن وجود داشته باشد که کسی که درخواست داده است، من را بعدا با مشتریان جدیدی آشنا کند، حتما درخواست او را قبول خواهم کرد.

شما هم می توانید با رفتن به بخش “People you may know” در پایین صفحه، خاطرات خود را مرور کرده و افرادی که می‌شناسید را پیدا کنید و به این ترتیب شبکه خود را توسعه دهید.

سایت‌های شبکه اجتماعی دیگر مانند فیسبوک نیز می تواند منبع خوبی برای یادآوری افرادی که می شناسید باشد. برای کار کردن با لینکدین از مبتدی تا حرفه‌ای به این دسته از ارتباط‌ها نیاز دارید.

لینکدین از مبتدی تا حرفه‌ای

لینکدین از مبتدی تا حرفه‌ای

گام ۹: گزینه “Let recruiters know youre open” را روشن کنید

اگر به خاطر جستجوی شغل در حال به روز رسانی پروفایل لینکدین خود هستید، حتما دوست دارید استخدام کنندگان نیز بدانند که شما به دنبال شغل هستید. روش های غلط بسیاری برای انجام این کار وجود دارد مثل نوشتن “به دنبال فرصت های جدید” در تیتر یا قسمت های دیگری از پروفایل خود که برای این کار مناسب نیستند. بهترین راه برای انجام این کار این است که ابتدا روی “Jobs” کلیک کرده و بعد گزینه “Career Intrests” را فشار دهید.

حالا می توانید روی گزینه “Let recruiters Know you’re open” کلیک کرده و آنچه دقیقا به دنبال آن هستید را در “note” وارد کنید. در این قسمت می توانید به طور خاص اشاره کنید به اینکه در چه مکانی به دنبال شغل هستید، چه زمانی می توانید شروع به کار کنید، به دنبال چه عناوین شغلی هستید، موقعیت مکانی شما کجاست، چه نوع کاری می خواهید، می خواهید در چه کمپانی با چه اندازه ای کار کنید و غیره.

این هم از این! آیا این مقاله به شما کمک کرد؟ اگر چنین بوده است، لطفا یک لحظه زمان بگذارید و آن را با افرادی که فکر می کنید به خواندن این مقاله نیاز دارند به اشتراک بگذارید. مقاله بعدی در این مجموعه مربوط به برندسازی و بهینه سازی پروفایل لینکدین است.

ما همیشه منتظر نظرات، سوالات، دیدگاه ها یا پیشنهادات شما خواهیم بود.

۵/۵ - (۱ امتیاز)
۵ ۱ vote
امتیازدهی به مقاله
5/5 - (1 امتیاز)
تاریخ انتشار: 3 بهمن, 1398
آخرین ویرایش: ۸ بهمن, ۱۳۹۸
منبع: linkedin
      اشتراک گذاری

    تحصیلاتم در ادبیات فارسی بوده است و علاقه‌ام نیز. از این رو نوشتن را برای خود هم روشی برای امرارمعاش انتخاب کرده‌ام و هم راهی برای آرام شدن و لذت بردن. در دیاکوبین وظیفه نوشتن آکادمی تولید محتوا و همین طور مقالات مربوط به دیجیتال مارکتینگ و طراحی تجربه کاربری را برعهده دارم. پدیده‌هایی که هر روز برای آن مطالعه می‌کنم و شوقم به آنها بیشتر می‌شود.

    نظرات کاربران (0)
    اشتراک
    اطلاع از
    guest
    0 نظرات
    Inline Feedbacks
    View all comments
    0
    Would love your thoughts, please comment.x