آموزش اضافه کردن لینک به استوری اینستاگرام

افزودن به لیست علاقه‌مندی ها
آموزش اضافه کردن لینک به استوری اینستاگرام

استوری‌های اینستاگرام زمانی که فالورها در صفحه شما می‌گذرانند را تقریباً ده دقیقه افزایش می‌دهند. درست است که گذارندن وقت بیشتر در صفحه‌تان به معنای توجه و تمرکز بیشتر کاربران بر روی نام تجاری شما است؛ اما اگر نتوانید این ترافیک را به سایت خود برگردانید یعنی کار زیادی انجام نداده‌اید. اضافه کردن لینک به استوری اینستاگرام به شما این امکان را می‌دهد تا محتوای هیجان‌انگیزی را در مورد یک محصول، خدمت یا رویداد جدید در صفحه خود منتشر کرده و سپس کاربران را ترغیب کنید تا برای دریافت جزییات بیشتر وارد لینک سایت شما شوند.

حال شاید این سوال در ذهن شما ایجاد شود که چطور می‌توانیم به استوری‌هایی که در اینستاگرام می‌گذاریم؛ لینک اضافه کنیم و چگونه می‌توانیم از این امکان حداکثر بهره را ببریم؟ اگر ما را تا انتهای این مطلب همراهی کنید روش اضافه کردن لینک به استوری‌ها را یاد خواهید گرفت.

روش اضافه کردن لینک به استوری اینستاگرام

تا قبل از ماه می سال ۲۰۱۷ فقط حساب‌های کاربری که توسط اینستاگرام تایید شده بودند و تیک آبی داشتند می‌توانستند به غیر از لینکی که در قسمت Bio اینستاگرام و در پروفایل خود گذاشته بودند؛ در استوری‌ها نیز از لینک استفاده کنند. در واقع اضافه کردن لینک به استوری یک امکان تجاری است. اما از این تاریخ به بعد اکانت‌های تجاری یا همان Business Accounts نیز اجازه استفاده از این سرویس را پیدا کردند. البته به شرطی که بیش از ۱۰۰۰۰ دنبال‌کننده داشته باشند.

البته به نظر نمی‌رسد که استفاده از این امکان؛ محدود به موقعیت جغرافیایی خاصی باشد. اما از آنجا که کاربرد اضافه کردن لینک به استوری هر روز در حال افزایش است؛ طبیعی است که تعداد زیادی از کاربران عادی اینستاگرام نیز کم کم به این سرویس عادت کنند. بنابراین اگر حساب کابری شما تجاری است و بیش از ۱۰۰۰۰ فالور دارید؛ بهتر است یاد بگیرید که چطور با گذاشتن لینک سایت خود در استوری‌ها، ترافیک را به سمتی که می‌خواهید هدایت کنید.

  • استوری مورد نظر خود را آپلود کنید.
  • سپس همانطور که در تصویر زیر مشاهده می‌کنید؛ روی آیکونی که شبیه به زنجیر است و در قسمت مرکز متمایل به راست صفحه وجود دارد کلیک کنید.
روش اضافه کردن لینک به استوری اینستاگرام

روش اضافه کردن لینک به استوری اینستاگرام

  • در صفحه باز شده روی قسمت “URL+” کلیک کنید تا پیوندی به صفحه وب اضافه شود. اگر دوست دارید پست IGTV خود را به صفحه سایت لینک کنید؛ می‌توانید به جای “URL+” روی گزینه “IGTV video+” کلیک کنید.
روش اضافه کردن لینک به استوری اینستاگرام

روش اضافه کردن لینک به استوری اینستاگرام

  • URL مورد نظر را در کادر متنی که برای‌تان باز شده است وارد کنید. پس از اتمام کار، روی دکمه “Done” که در قسمت بالا سمت راست صفحه وجود دارد کلیک کنید.
چطور به استوری اینستاگرام لینک اضافه کنیم؟

چطور به استوری اینستاگرام لینک اضافه کنیم؟

  • وقتی استوری شما آماده منتشر شدن شد؛ روی دکمه “Story+” در قسمت پایین سمت راست استوری خود کلیک کنید. اکنون استوری منتشر شده شما دارای لینک و دکمه “See More” است.
چطور به استوری اینستاگرام لینک اضافه کنیم؟

چطور به استوری اینستاگرام لینک اضافه کنیم؟

مهمترین نکته‌ای که در مورد اضافه کردن لینک به استوری وجود دارد این است که کاربران شما باید بدانند که چطور می‌توانند وارد لینک مورد نظر شما شوند. توصیه ما در این شرایط این است که حتما روی تصویر یا ویدئویی که به عنوان استوری استفاده می‌کنید به فالورهای خود یادآور شوید که با کشیدن انگشت خود رو به سمت بالا روی استوری که در حال تماشای آن هستند می‌توانند وارد لینک شما شوند. در ضمن بهتر است به کاربران خود بگویید که با این کار به کدام صفحه از سایت شما هدایت می‌شوند.

Rate this post
۰ ۰ votes
امتیازدهی به مقاله
Rate this post
تاریخ انتشار: 1 اسفند, 1398
آخرین ویرایش: ۲۱ بهمن, ۱۳۹۸
    اشتراک گذاری

خدمات شبکه های اجتماعی

شبکه‌های اجتماعی بهترین نقطه برای شروع بازاریابی آنلاین هر کسب‌وکاری است. استفاده از شبکه‌های اجتماعی در ایران همیشه محبوب بوده است؛ و با تقریب خوبی می‌توان گفت همه ایرانیان دارای گوشی هوشمند، حداقل در یکی از شبکه‌های اجتماعی محبوب عضو هستند. دپارتمان خدمات شبکه‌های اجتماعی دیاکوبین، برنامه‌های ویژه‌ای برای توسعه کسب‌وکار شما در شبکه‌های اجتماعی تدارک دیده است. مدیریت صفحات شما در شبکه‌های اجتماعی گوناگون، از جمله اینستاگرام و لینکدین، و همچنین طراحی و برنامه‌ریزی کمپین‌های شبکه‌های اجتماعی با بهره بردن از روش‌هایی مانند اینفلوئنسر مارکتینگ، از جمله خدماتی است که در این دپارتمان در اختیار شما قرار داده می‌شود.

خدمات شبکه های اجتماعی
نظرات کاربران (0)
اشتراک
اطلاع از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments
0
Would love your thoughts, please comment.x