بهترین افزونه های آزمون ساز آنلاین در وردپرس

افزودن به لیست علاقه‌مندی ها
بهترین افزونه های آزمون ساز آنلاین در وردپرس

ممکن است به دنبال راه‌هایی برای نگه‌داشتن مخاطبان در سایت خود باشید. ایجاد فیلم و پادکست یکی از راه‌های موثر برای حفظ مخاطبان در سایت شماست. اما این کارها نیاز به صرف زمان و هزینه زیادی دارد. وردپرس راه‌‌حل‌هایی ارائه داده که باعث می‌شود سایت شما برای مخاطبان جذاب‌تر به نظر برسد. یکی از راه‌حل‌ها استفاده از آزمون در وب‌سایت است. شما می‌توانید با بهترین افزونه های آزمون ساز آنلاین در وردپرس، آزمون را به سایت‌های خود اضافه کنید تا مخاطبان تعامل بیشتری داشته باشند و ترافیک ورودی بیشتری کسب کنید.

افزونه‌ های آزمون ساز آنلاین در وردپرس

یکی از بهترین راه‌ها برای جذب مخاطب بیشتر و نگه داشتن آنها در سایت، جذاب‌تر و جالب‌تر کردن محتوای سایت است. برای این منظور تنها مطالب و محتوای نوشتاری کافی نیستند. به نظر می‌رسد اضافه کردن آزمون‌ها برای مشارکت بازدیدکنندگان سایت و بالا بردن زمان حضور آنها در سایت راهکار خوبی باشد.

اگر طراحی سایت خود را با وردپرس انجام داده‌اید این CMS افزونه‌های آزمون‌ساز متعددی را در اختیار کاربران قرار داده است که باید با توجه به نیازهای شما انتخاب شود.

به کمک افزونه‌های آزمون‌ساز بسیاری که در وردپرس وجود دارند می‌توانید آزمون‌های جذاب، حرفه‌ای و زیبا طراحی کنید و آنها را در برگه‌ها، نوشته‌ها و پست‌های مختلف سایت خود استفاده کنید. می‌توانید آزمون‌ها را متنوع و به صورت چندجوابی، آزمون‌های کارتی، آزمون‌های تصویری، آزمون تست شخصیت و آزمون‌های صحیح و غلط ایجاد کنید تا نظر مخاطبان را جلب کنید.

تیم توسعه‌دهندگان افزونه‌های آزمون‌ساز گزینه‌ها و تنظیمات مختلف آنها را در اختیار شما قرار می‌دهند تا به راحتی بتوانید انواع آزمون را بسازید. در بعضی افزونه‌ها امکان درج تبلیغات پس از آزمون، به اشتراک گذاشتن نتیجه آزمون، ارسال نتایج به مخاطبان از طریق ایمیل و… هم فراهم شده است.

با افزونه‌های آزمون‌ساز افراد زمان بیشتری را در سایت شما می‌گذرانند، نرخ بیننده افزایش پیدا می‌کند، تعامل با کاربران بهبود می‌یابد و مخاطبان وفادارتری پیدا خواهید کرد. با آزمون‌های اختصاصی که ارائه می‎کنید افراد بیشتری شما را دنبال می‌کنند و محصولات و خدمات شما را می‌خرند.

در این مقاله شش افزونه از افزونه های آزمون ساز آنلاین در وردپرس سال ۲۰۱۹ را که به جذاب شدن سایت شما کمک می‌کند معرفی می‌کنیم.

افزونه Everest Forms

Everest Forms

Everest Forms

بهترین افزونه آزمون‌ساز وردپرس افزونه Everest Forms است. این افزونه یک فرم‌ساز است که برای شما این امکان را فراهم می‌کند فرم‌ها را به‌راحتی بر اساس کشیدن و رها کردن ایجاد کنید. در نسخه pro این افزونه علاوه بر ایجاد فرم‌های مخاطبان، می‌توانید آزمون‌های ساده و مفید برای سایت خود ایجاد کنید. با ادغام نظرسنجی و مسابقه می‌توانید آزمون‌های هیجان‌انگیزی را برای افزایش جذب مخاطب ایجاد کنید.

طراحی تمیز و کاربرپسند آزمون در این افزونه حتی برای مبتدیان بسیار آسان است. شما می‌توانید هر فیلدی را با کشیدن و رها کردن ایجاد کنید. همچنین می‌توانید از فیلدهای چک باکس، رادیو و لیست کشویی (Dropdown) برای ایجاد آزمون در فرم‌های خود استفاده کنید. ویرایش سوالات و پاسخ‌ها در فرم‌ساز نیز بسیار آسان انجام می‌شود. افزونه Everest Forms گزینه‌ها و ویژگی‌های قابل تنظیم بسیاری را در اختیار شما قرار می‌دهد تا بتوانید یک تجربه آزمون مطلوب داشته باشید.

امکانات

فرم‌ساز آسان بر اساس کشیدن و رها کردن

چک باکس، رادیو و لیست کشویی برای فیلدهای آزمون

نمایش بازخورد کلی پس از ارسال فرم

نمایش نمرات، پاسخ به پیشنهادات و بازخورد

وجود گزینه‌ای برای مشاهده و تجزیه و تحلیل هر فرم آزمون

افزونه WP Quiz

WP Quiz

WP Quiz

افزونه WP Quiz یکی از محبوب‌ترین پلاگین‌های آزمون‌ساز وردپرس است که به راحتی برایتان انواع آزمون‌های چندگزینه‌ای، آزمون‌های تست شخصیت، آزمون‌های کارتی، آزمون‌های استخدامی، آزمون‌های صحیح و غلط و حتی آزمون‌های تصویری را ایجاد می‌کند.

آزمون‌های چندجوابی این افزونه می‌تواند هر تعداد گزینه‌ای که مد نظر شماست داشته باشد. حتی ممکن است چند جواب صحیح برای یک پرسش در نظر بگیرید. امکان قرار دادن یک تصویر برای هر سوال فراهم است. جواب سوال را می‌توان بعد از پاسخ دادن به هر سوال یا در پایان آزمون نمایش داد. می‌توانید برای آزمون در این افزونه تایمر در نظر بگیرید که در هنگام انجام آزمون زمان را به کاربر نشان دهد. آزمون را می‌توانید تنها یکبار برگزار کنید یا آن را طوری تنظیم کنید که امکان آزمون مجدد نیز برای کاربر وجود داشته باشد. نمایش بنر تبلیغاتی پس از هر سوال یا در پایان آزمون یکی دیگر از امکانات این افزونه آزمون‌ساز است.

کاربری آسان و مهم‌تر از آن رایگان بودن افزونه WP Quiz باعث شده از سوی بسیاری از کاربران مورد استفاده قرار بگیرد. با نسخه پرمیوم این افزونه می‌توانید از امکانات پیشرفته‌تر آن بهره بگیرید و تعامل مخاطبان را بیشتر کنید در نتیجه ترافیک ورودی سایت و مدت زمان ماندن مخاطب در سایت را افزایش می‌دهید.

شما می‌توانید از قالب‌های مختلف آزمون‌ها را انتخاب کنید. تنظیم آزمون‌ها بسیار ساده است. تصاویر قابل سفارشی‌سازی هستند و به راحتی می‌توانید موقعیت و تعداد آزمون‌هایی را که می‌خواهید در سایت خود نمایش دهید تغییر دهید. پس از برگزاری آزمون امکان به اشتراک گذاشتن آزمون و نتیجه آن فراهم شده است. درج تبلیغات پس از آزمون، ارسال نتایج آزمون به ایمیل آزمون‌دهنده و موارد دیگر را نیز به قابلیت‌های این افزونه اضافه کنید.

امکانات

سازگار با سئو

کاملا رایگان

انواع آزمون‌های چندگزینه‌ای، آزمون‌های تست شخصیت، آزمون‌های تصویری و…

امکان درون‌ریزی و برون‌ریزی اطلاعات

طرح‌بندی آزمون‌ها به صورت تک‌صفحه‌ای و چندصفحه‌ای

افزونه Quiz Cat

Quiz Cat

Quiz Cat

اگر به دنبال افزونه آزمون‌سازی در وردپرس هستید که جذابیت وب‌سایتتان را افزایش دهید افزونه Quiz Cat را امتحان کنید. این افزونه با داشتن صفحات لندینگ زیبا و منحصربه‌فرد وب‌سایت شما را متحول خواهد کرد. با این برنامه می‌توانید آزمون‌های نامحدود ایجاد کنید و سوالات آن را به دلخواه خودتان طراحی کنید. بعد از اتمام آزمون امکان فرستادن یک پیام شخصی سفارشی فراهم شده تا آزمون برای مخاطبان سرگرم‌کننده‌تر باشد.

یکی از جذابیت‌های افزونه Quiz Cat تغییر پاسخ‌های آزمون‌هاست که باعث می‌شود برای مخاطبان کسل‌کننده نباشد. افزونه Quiz Cat یک برنامه چندمنظوره است که با آن می‌توانید انواع آزمون‌ها را ایجاد و پاسخ‌ها را به صورت دلخواه تنظیم کنید.

امکانات

ویژگی‌های جالب با صفحات لندینگ متفاوت و منحصربه‌فرد برای هر آزمون

طراحی مناسب با ترجمه آماده

وجود گزینه‌ای برای اضافه کردن پیام‌های سفارشی در پایان هر آزمون جدید

تغییر پاسخ‌های آزمون

سهولت در کاربری

افزونه poll

افزونه‌ های آزمون ساز آنلاین در وردپرس

poll

افزونه poll افزونه‌ای کارآمد و مطمئن برای ایجاد نظرسنجی در وردپرس است. این افزونه با بیش از صد هزار نصب فعال و وجود تیم پشتیبانی خوب محبوبیت بسیاری در میان کاربران دارد. نظرسنجی راهی برای جذب مخاطبان بیشتر و پیشبرد اهداف شماست.

حتما پیش آمده بخواهید نظر مخاطبان را درباره موضوعی بدانید و یا مایل باشید برای آنها در وب‌سایت خود سرگرمی ایجاد کنید. برای این مواقع استفاده از افزونه poll در وردپرس ایدئال است. با افزونه poll به راحتی می‌توانید صورت سوال، جواب‌ها، نظرسنجی چندگزینه یا تک‌گزینه‌ای، تاریخ شروع و پایان نظرسنجی را تنظیم کنید. همچنین می‌توانید به تعداد دلخواه نظرسنجی ایجاد کنید و تصاویر مورد نظرتان را به آنها اضافه کنید و بر قابلیت‌های کم‌نظیر این افزونه بیافزایید.

امکانات

سازگار با تمام نسخه‌های وردپرس

صفحات لندینگ متفاوت و منحصربه‌فرد برای نظرسنجی

کاربری و سفارشی‌سازی آسان

نمایش نتیجه فعلی نظرسنجی به کاربر پس از ثبت نظر خود

امکان انتخاب چند گزینه در یک نظرسنجی

امکان ایجاد محدودیت زمانی برای هر نظرسنجی

دارای ویژگی کشیدن و رها کردن و ترجمه آماده

افزونه ARI Stream Quiz

افزونه‌ های آزمون ساز آنلاین در وردپرس

ARI Stream Quiz

افزونه ARI Stream Quiz گزینه مناسب دیگری برای ایجاد آزمون و نظرسنجی در سایت وردپرس است. با کمک این افزونه می‌توانید به آسانی و بدون دردسر آزمون‌های جالب طراحی کنید و توجه مخاطبان را به سایت خود جلب کنید.

در کنار آزمون‌ها و نظرسنجی‌ها می‌توانید از تبلیغات هم استفاده کنید و از این راه کسب درآمد داشته باشید.

افزونه ARI Stream Quiz برای سرعت بیشتر از AJAX استفاده می‌کند و امکان برقراری ارتباط با MailChimp را هم فراهم کرده است. با این افزونه می‌توانید آزمون خود را در صفحات اجتماعی نیز به اشتراک بگذارید و آن را محبوب‌تر کنید. انتخاب‌های نامحدودی از میان طرح‌های مختلف برای طراحی آزمون خود دارید. ترجمه آماده آزمون‌ها نیز در دسترس هستند.

امکانات

استفاده از AJAX

پشتیبانی از شبکه‌های اجتماعی

تغییر پاسخ‌های آزمون برای جذابیت بیشتر

قالب‌های متنوع

امکان نمایش افراد متعدد در صفحه آخر

نمایش دکمه Play again برای تعامل بیشتر مخاطبان

افزونه WordPress Survey and Poll

این افزونه همانطور که از نامش پیداست یکی از بهترین افزونه‌ها برای ایجاد آزمون و نظرسنجی است. به راحتی قابل تنظیم است و می‌توان در آن صفحات زیبا و کاربرپسند ایجاد کرد.

یکی از ویژگی‌های شگفت‌انگیز این افزونه این است که به شما امکان می‌دهد صفحه را قفل کنید تا بازدیدکنندگان آزمون را به پایان برسانند. پس از نصب افزونه شما با تنظیمات کاربرپسند آن آشنا خواهید شد و به کمک آنها می‌توانید آزمون و نظرسنجی مورد نظرتان را ایجاد و آنها را شخصی‌سازی کنید.

امکانات

نمایش مناسب در تمام مرورگرها و گوشی همراه

سازگار با Cross browser

امکان قفل صفحه

دسترسی به بیش از ۶۵۰ فونت گوگل

ایجاد نظرسنجی نامحدود

آزمون‌ها می‌توانند برای مخاطبان سرگرم‌کننده و در عین حال راهی برای ترافیک ورودی بیشتر و حفظ مخاطبان در صفحات وب‌سایت باشند. افزونه های آزمون ساز آنلاین در وردپرس که معرفی شد را بررسی کنید و بهترین آن را با توجه به نیازها و هدف خود انتخاب کنید. با ایجاد آزمون و نظرسنجی مخاطبان بیشتری را جذب کنید و آنها را زمان طولانی‌تری در سایت خود نگه دارید.

۳/۵ - (۲ امتیاز)
۵ ۱ vote
امتیازدهی به مقاله
3/5 - (2 امتیاز)
تاریخ انتشار: 17 فروردین, 1399
آخرین ویرایش: ۲۱ بهمن, ۱۳۹۸
منبع: themegrill
      اشتراک گذاری

    از سال 1393 تولید محتوا در موضوعات مختلف کار اصلی من بوده است. به نوشتن و ترجمه در حوزه دیجیتال مارکتینگ علاقه‌مند هستم و تلاش می‌کنم مقالاتی مفید در حوزه کسب‌وکار آنلاین ارائه کنم.

    طراحی سایت

    اگر می‌خواهید اولین قدم برای ورود به دنیای دیجیتال را محکم بردارید؛ فرآیند طراحی وب‌سایت خود را به دیاکوبین بسپارید. خدمات طراحی وب‌سایت در دیاکوبین به تولید یک وب‌سایت ساده ختم نمی‌شود. ما آماده‌ایم تا جزئی‌ترین خواسته‌های شما را در طراحی یک ‌وب‌سایت کارا و زیبا برآورده کنیم. اگر می‌خواهید وب‌سایت شما طرحی متفاوت از رقبا داشته باشد؛ اگر می‌خواهید تجربه کاربری خوبی را برای مخاطبان خود فراهم کنید؛ و اگر به دنبال طرحی خاص با امکانات ویژه هستید؛ ما در دیاکوبین بهترین پینشهادها را به شما ارائه می‌کنیم. وب‌سایت‌های طراحی شده در دیاکوبین، دارای استانداردهای روز کدنویسی، سرعت بارگزاری بالا، دسترس‌پذیری و تجربه کاربری مناسب و رابط کاربری زیبا هستند.

    طراحی سایت
    نظرات کاربران (0)
    اشتراک
    اطلاع از
    guest
    0 نظرات
    Inline Feedbacks
    View all comments
    0
    Would love your thoughts, please comment.x