بهترین قالب‌های فروشگاهی وردپرس در سال ۲۰۲۰

افزودن به لیست علاقه‌مندی ها
بهترین قالب‌های فروشگاهی وردپرس در سال ۲۰۲۰

اگر می‌خواهید با استفاده از وردپرس، سایتی فروشگاهی طراحی کنید که قابلیت‌های مختلفی را در اختیار شما قرار دهد، باید قالبی را انتخاب کنید که از ووکامرس (WooCommerce) پشتیبانی کند. در زیر لیستی از قالب‌های فروشگاهی وردپرس آورده شده که همه از ووکامرس پشتیبانی می‌کنند و می‌توان از آنها به سهولت در ساخت فروشگاه آنلاین کمک گرفت.

همه مواردی که در زیر آورده شده، تم‌هایی برتر با طراحی کامل و قابلیت‌های گسترده برای ایجاد یک فروشگاه آنلاین حرفه‌ای، منحصربه‌فرد و موفق هستند. هر کدام از این قالب‌ها امکانات کاملی را ارائه می‌دهند که برای فروش انواع محصولات شما مناسب هستند. همیشه در زمان طراحی سایت باید قالبی را برای سایت خود انتخاب کنید که تمامی امکانات مورد نیاز کسب‌وکار شما را بتواند ارائه دهد و بعد از مدتی نیاز به تغییر قالب برای فروشگاه آنلاین خود نداشته باشید.

لیست بهترین قالب‌های فروشگاهی وردپرس

ما سعی کردیم انواع قالب‌های وردپرسی که از ووکامرس پشتیبانی می‌کنند را در لیستی به شما ارائه دهیم. این لیست شامل انواع قالب‌های فروشگاهی وردپرس است که برای راه‌اندازی فروشگاه آنلاین در زمینه‌های مختلف مانند مد، مبلمان، پوشاک، فناوری، دکوراسیون منزل، ساعت، جواهرات و موارد دیگر کاربرد دارند.

می‌توانید با استفاده از لینکی که در توضیحات هر کدام از قالب‌ها وجود دارد، دموی آنلاین این قالب‌ها را مشاهده کنید، تا بتوانید تصمیم‌گیری بهتری را انجام دهید.

Shopkeeper یکی از محبوب‌ترین قالب‌های فروشگاهی وردپرس

Shopkeeper یکی از محبوب‌ترین قالب‌های فروشگاهی وردپرس

Shopkeeper یکی از محبوب‌ترین قالب‌های فروشگاهی وردپرس

Shopkeeper یک قالب فروشگاهی وردپرس است که می‌توانید از آن برای نمایش محصولات یا ایجاد یک فروشگاه اینترنتی کارآمد برای تجارت خود استفاده کنید. این قالب بسیار انعطاف‌پذیر بوده و شامل گزینه‌هایی است که توسعه سایت را به یک کار ساده تبدیل می‌کند. این قالب دارای یک طرح چیدمان روان و کاملا واکنشگرا است تا اطمینان حاصل شود بازدیدکنندگان شما تجربه بازدید و خرید بسیار خوبی را تجربه کنند. علاوه بر راه‌اندازی فروشگاه آنلاین، می‌توانید از این قالب برای مقاصد دیگر نیز استفاده کنید، زیرا با استفاده از این قالب می‌توانید صفحه فرود، صفحه کامل بدون سایدبار و کاتالوگ محصولات و غیره را ایجاد کنید.

علاوه بر این، Shopkeeper شامل یک افزونه صفحه ساز WPBakery است که به شما امکان می‌دهد تا با استفاده از یک ویرایشگر که قابلیت کشیدن و رها کردن را دارد، صفحه‌بندی پیشرفته‌ای برای پست‌ها، صفحات داخلی و صفحه اصلی سایت خود ایجاد کنید. این قالب همچنین شامل یک افزونه Slider Revolution است که به شما کمک کند تا بتوانید اسلایدهای متنوعی را برای نمایش محصولات و یا خدمات خود ایجاد کنید. علاوه بر این، تنظیمات گزینه‌های پیشرفته Shopkeeper باعث می‌شود که ظاهر سایت فروشگاهی خود را تغییر دهید. با کمک ناوبری قالب، مشتریان به راحتی محصولات مورد نظر خود را در سایت شما پیدا خواهند کرد.

قالب فروشگاهی Uncode

قالب فروشگاهی Uncode

قالب فروشگاهی Uncode

Uncode یکی از قالب‌های فروشگاهی وردپرس بوده که به طور کامل قادر به مدیریت انواع وب سایت‌های مرتبط با تجارت الکترونیک است. با توجه به طبیعت فوق‌العاده انعطاف‌پذیر، قابل تنظیم و رابط کاربری بصری و آسان این قالب، کاربران و مدیران سایت می‌توانند به راحتی با آن ارتباط برقرار کرده و کار خود را انجام دهند.

این قالب همچنین شامل یک صفحه ساز پیشرفته WPBakery با عناصر قدرتمند، Revolution، Layer Slider و پشتیبانی کامل از ووکامرس با طراحی کاملا یکپارچه و بصری است. بهره‌مندی از سایر ویژگی‌های مرتبط با تجارت الکترونیک مانند صفحات متنوع الگوی خرید و امکان استفاده از کد کوتاه تجاری مانند برنامه‌های قیمت‌گذاری، باعث صرفه‌جویی در وقت شما خواهد شد. همچنین شامل گزینه‌های سفارشی‌سازی گسترده از طریق پنل و گزینه‌های پیشرفته تم است. این قالب به شما امکان می‌دهد تا ظاهر و رابط کاربری سایت خود را به طور کامل تنظیم کنید. همچنین Uncode بر اساس Bootstrap، HTML5 و CSS3 و فیلترهای قدرتمند AJAX ساخته شده است که این قالب را مناسب برای طیف گسترده‌ای از سایت‌های تجارت الکترونیکی تبدیل کرده است. با Uncode به راحتی می‌توانید انواع فروشگاه آنلاین را ایجاد کنید و محصولات متنوعی را در آن قرار دهید.

قالب Divi

قالب Divi

قالب Divi

Divi یک قالب تجارت الکترونیکی وردپرس، با قابلیت سفارشی‌سازی بالا و سازگار با موبایل است و برای هر دسته‌بندی محصولات، از فروش تی‌شرت گرفته تا مبلمان و یا هر چیز دیگری مناسب است. با استفاده از قالب Divi ساخت هر نوع سایت فروشگاهی آنلاین امکان‌پذیر خواهد بود.

این قالب با Divi Builder ارائه شده است، که شامل ده‌ها بلوک ماژول منحصربه‌فرد و قابل تنظیم برای ارائه محتوا است که می‌توانید در صفحات سایت به منظور دستیابی به نیازهای خود، با کشیدن و رها کردن (drag and drop) استفاده کنید. یا به سادگی می‌توانید با ده‌ها دموی آماده و از پیش تنظیم شده، سایت فروشگاهی خود را راه‌اندازی کنید. این قالب به عنوان یک قالب تجارت الکترونیکی سازگار با ووکامرس و بسیار قدرتمند است. همچنین می‌توانید سایت‌های متنوعی را با امکانات پیشرفته، با نمایی زیبا برای تجارت الکترونیک که شامل سبد خرید، صفحات محصولات، جستجوی پیشرفته AJAX و فیلترهای پویا و سازگاری کامل با ووکامرس، بدون نیاز به یک خط کد ایجاد کنید. با استفاده از این قالب به راحتی می‌توانید انواع محصولات را به صورت آنلاین به فروش برسانید.

قالب Jevelin

قالب Jevelin

قالب Jevelin

Jevelin یکی از قالب‌های فروشگاهی وردپرس کاملا هماهنگ با ووکامرس و بسیار محبوب است که ساخت فروشگاه‌های آنلاین را آسان‌تر از همیشه می‌کند. این قالب شامل دموهای آماده بسیار جذاب و کاربردی است که باعث صرفه‌جویی در وقت و زحمت شما در راه‌اندازی سایت می‌شود. با قرار دادن محتوای متنی و تصویری محصولات خود در این دموهای آماده، بعد از سفارشی‌سازی اندک، سایت شما آماده انتشار خواهد شد. این قالب ایده‌آل برای وب مسترهایی است که به دنبال ایجاد فروشگاه‌های آنلاین مفید و مدرن با تمام ویژگی‌هایی هستند که یک فروشگاه آنلاین می‌تواند در بازار امروز ارائه دهد.

با استفاده از این قالب به آسانی می‌توان انواع کالاهای مختلف فیزیکی و یا دیجیتالی را در یک فروشگاه آنلاین به فروش برسانید. قابلیت‌های تجاری Jevelin با بهره‌گیری از افزونه تجارت الکترونیکی ووکامرس به شما این امکان را می‌دهد تا کالاهای خود را به راحتی و بدون دردسر و با ظاهری زیبا به بازار عرضه کنید. می‌توانید به راحتی یکی از دموهای آماده این قالب را برای فروشگاه آنلاین خود در نظر بگیرید و شروع به فروش محصولات خود کنید.

قالب سازگار با ووکامرس TheGem

قالب سازگار با ووکامرس TheGem

قالب سازگار با ووکامرس TheGem

TheGem یکی دیگر از قالب‌های فروشگاهی وردپرس چند منظوره است که ویژگی صفحه ساز بصری آسان آن، باعث سهولت در طراحی سایت تجارت الکترونیکی شما می‌شود.

این قالب شامل بیش از ۴۰ دموی آماده و منحصر به فرد برای شروع کار است، هر کدام از دموها تفسیر متفاوتی از توانایی‌های این قالب را ارائه می‌دهند و برای اهداف مختلفی مناسب هستند. تمامی دموها با ووکامرس سازگاری کامل دارند و به لطف صفحه ساز WPBakery و بیش از ۶۰ عنصر اختصاصی برای visual composer، با بیش از ۲۵۰ تنظیم مختلف، امکان سفارشی‌سازی متنوعی را در اختیار شما قرار می‌دهد. راه‌اندازی فروشگاه آنلاین با TheGem به دلیل قابلیت طراحی بصری یکپارچه با افزونه ووکامرس آسان‌تر از گذشته است. این قالب همچنین شامل ده‌ها سبک مختلف زیبا برای ساخت فروشگاه آنلاین و گزینه‌های قابل تنظیم بی‌شمار برای نمایش محصولات، گالری تصاویر و نمونه کارهای شما است. با استفاده از افزونه WPML که از ابتدا با نصب قالب فعال شده است، TheGem به شما امکان ایجاد یک فروشگاه آنلاین چند زبانه را می‌دهد. در پایان، TheGem یک فروشگاه مدرن و با امکانات متعدد است که می‌توان با استفاده از آن هر محصول و یا خدماتی را ارائه دهید.

قالب Porto eCommerce

قالب Porto eCommerce

قالب Porto eCommerce

Porto eCommerce تاکنون یکی از بهترین قالب‌های فروشگاهی وردپرس است که می‌توانید از آن برای فروش آنلاین انواع محصولات استفاده کنید. اگر سایت فروشگاهی خود را برای یک محصول خاص و یا طیف گسترده‌ای از محصولات مختلف ایجاد می‌کنید، Porto برای ایجاد تمام ایده‌هایی که در مورد تجارت آنلاین خود دارید، قابل استفاده خواهد بود. این یک قالب چند منظوره است و می‌توانید از آن برای ساخت صفحات اختصاصی محصولات و نمونه کارها با بیست دموی آماده مختلف برای ایجاد یک فروشگاه آنلاین جذاب و حرفه‌ای استفاده کنید. این قالب دارای بالاترین امتیازات برای سایت‌های تجارت الکترونیکی است که می‌توانید از آن استفاده کنید. Porto یکی از قالب‌های بهینه شده برای استفاده در انواع سایت‌های مختلف است. این قالب با بهینه‌سازی عملکرد سایت در هر تستی در سایت‌هایی مانند Pingdom و Google PageSpeed ​​Insights نمره بالایی کسب می‌کند.

با یک قالب مدرن، زیبا، بسیار بهینه و کارآمد مانند Porto، تمام خریداران و بازدیدکنندگان سایت شما بدون توجه به این که از کجا آمده‌اند راضی خواهند شد. گفتنی است، این قالب ۱۰۰% واکنشگرا بوده و در گوشی‌های هوشمند به خوبی محصولات شما را به نمایش می‌گذارد. علاوه بر این، با استفاده از این قالب، شما می‌توانید طراحی سایت را از ابتدا انجام دهید تا به بهترین وجه، با نام تجاری شما مناسب باشد.

قالب Kalium

قالب Kalium

قالب Kalium

پرقدرت همه کاره و کاربر پسند، قالب Kalium از مجموعه‌ای از ویژگی‌های متنوع تشکیل شده که با هم کار می کنند تا انعطاف‌پذیری و تنظیمات شخصی سازی زیادی را ارائه دهند. بیش از ۶۰۰ فونت گوگل را می‌توانید انتخاب کنید، با یک گزینه برای اضافه‌کردن قلم‌های شخصی‌سازی شده از طریق پنل مدیریت وردپرس. Kalium برای هر نوع سایتی دارای پوسته مناسبی است و می‌تواند با نیازهای شما سازگار شود. این امر به شما اطمینان می‌دهد که سایت شما همیشه با ایده شما مطابقت دارد. با داشتن آیکون‌های ویژه، می‌توانید بعد دیگری را به محتوای خود اضافه کنید. این قالب در کل ۸۰۰ آیکون مختلف را ارائه می‌دهد. علاوه بر این، به راحتی می‌توانید تنظیمات مختلفی را برای فوتر سایت انجام دهید.

بازار آنلاین امروز، باید با گسترش روز افزون تلفن همراه سازگار شود. Kalium با توجه به این که در همه سیستم عامل‌ها توانایی سازگاری شگفت‌انگیزی دارد، سایت شما را به خوبی نمایش می‌دهد. در تبلت یا تلفن‌های هوشمند، صفحات سایت شما همیشه بازدیدکنندگان را تحت تاثیر قرار می‌دهند. ادمین‌ها نیز می‌توانند از این مزیت بهره‌مند شوند. دسترسی به موبایل به آنها اجازه می‌دهد تا در حالی که در حال حرکت هستند، محتوا را به روزرسانی و مدیریت کنند. همچنین در این قالب، نمادها و تصاویر با کیفیت بالا نمایش داده شده و باعث جذب کاربران می‌شوند. این قالب، محصولات شما را به بهترین نحو برای کاربران مختلف به نمایش می‌گذارد.

این قالب سریع‌ترین و ساده‌ترین روش ساخت سایت را ارائه می‌دهد. می‌توان با یک کلیک پست‌ها، صفحات، اسلایدرها، تنظیمات و ابزارک‌ها را در چند لحظه وارد کرد. با استفاده از این قالب، حتی یک کودک هم می‌تواند یک فروشگاه موفق اینترنتی آنلاین ایجاد کند. کد قالب ساده شده و بهینه‌سازی شده است. این قالب باعث بالا رفتن سرعت بارگذاری سایت می‌شود.

قالب Infinite

قالب Infinite

قالب Infinite

Infinite یک قالب وردپرس همه جانبه، همه کاره و بسیار سازگار برای مجموعه‌ای از پروژه‌ها و اهداف مختلف است. در واقع، Infinite برای سایت‌های تجارت الکترونیک به طرز خارق العاده‌ای سازگار است. با استفاده از این قالب می‌توانید هر محصولی را در فروشگاه آنلاین خود قرار دهید. با Infinite و ویژگی‌های قدرتمند آن، می‌توانید تغییرات را با کمترین پیچیدگی انجام دهید. Infinite همچنین با یک صفحه ساز کاربر پسند، که افق گسترده‌ای از امکانات را برای همه باز می‌کند، ارائه می‌شود.

دموهای آماده را می‌توانید مطابق با نیازهای خود انتخاب کرده و تغییراتی که در نظر دارید را بر روی آنها اعمال کنید. برای انجام ترفندهای سفارشی‌سازی و ایجاد تغییرات بی‌نهایت بر روی سایت، نیازی به نوشتن حتی یک خط کد ندارید. با Infinite از روند کار لذت ببرید و تجارت آنلاین خود را گسترش دهید.

قالب The Hanger

قالب فروشگاهی The Hanger

قالب فروشگاهی The Hanger

Hanger یکی از بهترین قالب‌های فروشگاهی وردپرس است که به سرعت با نیازهای پروژه شما سازگار می‌شود. ظاهری تمیز و مینیمالی و اسپرت دارد، تغییر محصولاتی که قصد فروش آنلاین آنها را دارید، بسیار آسان است. این می‌تواند یک چیز ساده به عنوان پیراهن یا چیزی بزرگ و سنگین به عنوان مبلمان، یا حتی محصولات دیجیتالی باشد، The Hanger برای همه نوع کالا مناسب است.

با The Hanger، شما می‌توانید تعداد زیادی صفحه اصلی طراحی کنید. با استفاده از این قالب می‌توانید انواع صفحات مختلف را ایجاد کنید و محصولات خود را ارائه دهید. با انتخاب این قالب شما فقط برای دیدن اولین نتایج برای کسب و کار آنلاین خود، لحظاتی کوتاه فاصله دارید.

قالب Tonda

قالب Tonda

قالب Tonda

Tonda یکی از بهترین قالب‌های تجارت الکترونیکی وردپرس است که می‌توانید با استفاده از آن، فروشگاه آنلاین خود را راه‌اندازی کنید. در حالی که بیشتر به هنر معاصر و موارد مشابه توجه دارد، می‌توانید انواع دیگری از فروشگاه‌های آنلاین را نیز ایجاد کنید و محصولات خود را ارائه دهید. با استفاده از قالب توندا، هر چالشی به راحتی برطرف می‌شود و می‌توانید ایجاد سایت جدید را سریع و با اطمینان انجام دهید.

طراحی زیبا، مرتب و کم نظیر قالب توندا باعث فروش بیشتر سایت شما می‌شود. بدون نیاز به انجام تنظیمات پر دردسر، سایت‌های مبتنی بر قالب توندا اطمینان حاصل می‌کنند که همه خریداران به راحتی می‌توانند به محصولات دسترسی داشته باشند. می‌توانید محصولات خود را با روشی خلاقانه ارائه دهید و به آنها پیشنهاد کنید بدون ترک صفحه فعلی، کالای مورد علاقه خود را بررسی کنند. قالب توندا یک سایت واکنشگرا ایجاد می‌کند تا مشتریان حتی در هنگام حرکت بتوانند با استفاده از موبایل یا تبلت، از شما خرید کنند. با قالب توندا تفاوت ایجاد کنید و سبک متمایز خود را ارائه دهید.

قالب Handmade

قالب فروشگاهی Handmade

قالب فروشگاهی Handmade

Handmade یکی از قالب‌های فروشگاهی وردپرس واکنشگرا است. این یک چارچوب غنی از ویژگی برای ساخت فروشگاه‌های آنلاین جذاب است. برای استفاده از قالب Handmade نیازی نیست مانند یک حرفه‌ای در مورد برنامه‌نویسی چیزی بدانید. با افزونه‌هایی مانند WPBakery Page Builder، طراحی صفحات شما یک کار آسان خواهد بود. این قالب امکان استفاده از کدهای کوتاه و عناصر سفارشی را در اختیار شما قرار می‌دهد. از میان ده‌ها انیمیشن، سایدبار، منوهای کشویی و عناصر مختلف به راحتی می‌توانید عناصری که مورد نیاز شما است را در سایت خود به کارببرید.

با استفاده از Revolution Slider می‌توانید همه عناصر را پویا نگه دارید و مخاطب خود را درگیر سایت خود کنید. اما قدرت واقعی قالب Handmade مجموعه گسترده‌ای از قابلیت‌های تجاری افزونه ووکامرس است. این قالب همچنین شامل سبد خرید و درگاه‌های خرید و مراحل پرداخت وجه است. با وجود گزینه‌های پیشرفته، می‌توانید فروشگاه آنلاین خود را به هر شکلی که می‌خواهید با چند کلیک ساده ایجاد کنید. این قالب همچنین شامل ۸ دموی آماده بسیار جذاب است که می‌توانید با یک کلیک آنها را نصب کنید. آنها برای طیف وسیعی از پروژه‌های تجاری مختلف مناسب هستند، از فروشگاه‌های صنایع دستی گرفته تا فروشگاه‌های خرده فروشی مد و موارد دیگر. قالب Handmade به دلیل داشتن کد پایه بهینه شده HTML5، یک قالب با بارگذاری سریع به شمار می‌رود.

قالب Depot

قالب Depot

قالب Depot

قالب Depot تمام ابزارها و مولفه‌های لازم برای تهیه یک فروشگاه اینترنتی را فراهم می‌کند. این یکی از بهترین قالب‌های تجارت الکترونیکی وردپرس با حداکثر کارایی است. قالب Depot هیچ محدودیتی برای ارائه محصولات فیزیکی و دیجیتالی برای شما ایجاد نمی‌کند. محصولات شما می‌توانند مبلمان، پوشاک، جواهرات، کیف، کفش یا هر چیز دیگری باشند، Depot برای تمام چالش‌های ممکن، راه حل ارائه می‌دهد. قالب Depot با قدرتی بالا در بهینه‌سازی و امنیت، امکان ایجاد یک فروشگاه آنلاین را برای شما فراهم می‌کند.

صرف نظر از دستگاهی که مشتریان شما از آن استفاده می‌کنند، Depot اطمینان می‌دهد که تمام خریداران آنلاین شما کاملا راضی خواهند بود. Depot با دوازده دموی آماده با بخش‌های وبلاگ و نمونه کارها همراه است. می‌توانید با استفاده از آن، محصولات ویژه را نمایش دهید و مشتریان را ترغیب به خرید آنها کنید. با استفاده از قالب Depot، شما به راحتی می‌توانید سایت فروشگاهی خود را تحت کنترل کامل داشته باشید.

قالب Merchandiser

قالب Merchandiser

قالب Merchandiser

Merchandiser یک قالب اختصاصی برای ساخت فروشگاه آنلاین است. این قالب منحصرا برای ساخت سایت‌های مدرن، جذاب و کاربر پسند با توانایی زیاد برای ارائه محصولات در فضای آنلاین است. این قالب دارای ترکیبی مناسب از ویژگی‌ها، افزونه‌ها، عناصر مختلف و دموهای آماده است تا روند ساخت و طراحی سایت فروشگاه آنلاین منحصربه‌فرد خود را به یک کار آسان و سریع تبدیل کند. WPBakery Page Builder و Live Customizer کلیه موارد سفارشی‌سازی سایت را با کمک طیف وسیعی از ویژگی‌های جذاب ارائه می‌دهد.

داشتن ویژگی‌های پیشرفته بصری، مانند سبد خرید جذاب و واکنشگرا و همچنین نمایش سریع محصولات برای بررسی جزئیات تک تک محصولات در یک لحظه، تجربه مرور نهایی دلپذیری را برای کاربر ایجاد می‌کند. این قالب به طور کامل از افزونه ووکامرس پشتیبانی می‌کند و می‌توانید با استفاده از آن، انواع مختلف محصولات را در فروشگاه آنلاین خود ارائه دهید.

قالب CiyaShop

قالب فروشگاهی وردپرس CiyaShop

قالب فروشگاهی وردپرس CiyaShop

CiyaShop یکی از بهترین قالب‌های فروشگاهی وردپرس است که می‌توانید برای انواع اهداف از آن استفاده کنید. این یک قالب چند منظوره است که به شما امکان می‌دهد هرچه دوست دارید با استفاده از آن بفروشید. اصلا نیازی به دانستن کد نویسی ندارید تا بتوانید نمایش محصولات را سفارشی‌سازی کنید. به راحتی می‌توانید تنظیمات مختلفی را برای نمایش بهتر محصولات انجام دهید.

نیازی به مهارت برنامه‌نویسی یا طراحی ندارید. انجام هر نوع تغییر و اصلاح، سریع و بی دردسر است. علاوه بر این، CiyaShop برای تکمیل سریع یک سایت حرفه‌ای تجارت الکترونیک دارای امکانات بسیار عالی است. طراحی بنر، گزینه مقایسه محصولات، نمایش سریع محصول، نمایش ۳۶۰ درجه و نمایش اندازه واقعی محصول، برخی از موارد خوبی است که شما دریافت می‌کنید. CiyaShop همچنین با MailChimp ، WPML سازگاری دارد. قالبی واکنشگرا و بهینه شده برای نمایش در گوشی‌های هوشمند و تبلت‌ها و انواع صفحه نمایش‌ها است.

قالب Mr. Tailor

قالب Mr. Tailor

قالب Mr. Tailor

شرکت Getting Bowtied یک شاهکار ارائه داده است. Mr. Tailor یک قالب سایت زیبا، مد روز و پیشرفته که توسط شرکت Getting Bowtied ایجاد شده است. این قالب برای فروشندگان آنلاین، خرده فروشان و مشاغل دیگر که به یک قالب سازگار با ووکامرس برای سایت خود احتیاج دارند، مناسب است. اما اگر قصد دارید از سایت فروشگاهی برای تبلیغ محصولات یا خدمات خود استفاده کنید، می‌توانید به سادگی گزینه‌های عملکرد تجارت الکترونیکی قالب را غیرفعال کنید. همچنین این قالب بسیار واکنشگرا است که سایت را برای هر نوع دستگاهی مناسب می‌کند. طراحی درجه یک آن، Mr. Tailor را برای هر پروژه‌ای که نیاز به یک طراحی و چیدمان مدرن داشته باشد، انتخاب بسیار خوبی می‌کند. این قالب شامل ویژگی‌های متنوعی است که می‌توانید برای راه‌اندازی یک فروشگاه آنلاین برای تجارت خود استفاده کنید.

علاوه بر این، این قالب گزینه‌های رنگی نامحدود، پشتیبانی از نمایش تصویر در حالت‌های مختلف، آپلود آرم سفارشی، هدر چسبنده برای بهبود ناوبری سایت و قابلیت تجارت الکترونیکی اختیاری برای محصولات شما را فراهم می‌کند. این قالب همچنین به شما امکان می‌دهد با ادغام افزونه ووکامرس، محصولات فیزیکی، دیجیتالی یا هر نوع محصول دیگری را بفروشید. در آخر این که، شرکت Getting Bowtied یک تیم فنی اختصاصی برای کمک به شما دارد.

۵/۵ - (۱ امتیاز)
۰ ۰ votes
امتیازدهی به مقاله
5/5 - (1 امتیاز)
تاریخ انتشار: 21 بهمن, 1398
آخرین ویرایش: ۲۰ بهمن, ۱۳۹۸

علاقه‌مند به یادگیری سئو و طراحی سایت هستم. خوشحال می‌شم از نظرات و دیدگاه‌های شما نکات جدیدی یاد بگیرم و اطلاعات خودم و با شما به اشتراک بگذارم

طراحی سایت

اگر می‌خواهید اولین قدم برای ورود به دنیای دیجیتال را محکم بردارید؛ فرآیند طراحی وب‌سایت خود را به دیاکوبین بسپارید. خدمات طراحی وب‌سایت در دیاکوبین به تولید یک وب‌سایت ساده ختم نمی‌شود. ما آماده‌ایم تا جزئی‌ترین خواسته‌های شما را در طراحی یک ‌وب‌سایت کارا و زیبا برآورده کنیم. اگر می‌خواهید وب‌سایت شما طرحی متفاوت از رقبا داشته باشد؛ اگر می‌خواهید تجربه کاربری خوبی را برای مخاطبان خود فراهم کنید؛ و اگر به دنبال طرحی خاص با امکانات ویژه هستید؛ ما در دیاکوبین بهترین پینشهادها را به شما ارائه می‌کنیم. وب‌سایت‌های طراحی شده در دیاکوبین، دارای استانداردهای روز کدنویسی، سرعت بارگزاری بالا، دسترس‌پذیری و تجربه کاربری مناسب و رابط کاربری زیبا هستند.

طراحی سایت
نظرات کاربران (0)
اشتراک
اطلاع از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments
0
Would love your thoughts, please comment.x